Thursday, August 12, 2010

Agar-agar coklat...

Salam Ramadhan semua...Alhamdulillah arini dah masuk hari ke-3 kita berpuasa...ni nak tunjuk kat korang apa menu pencuci tekak aku sekeluarga masa berbuka pada 1 ramadhan aritu...jeng..jeng..jeng..."AGAR-AGAR COKLAT"





...
sebenarnya agr2 ni biasa jer...tapi saja nak kasi selera & semanagt kat ank dara aku yg 6 tahun tu puasa...jadi aku dressinglah cantik sikit....Masa umurnye 5 thn dulu cukup sebulan puasanyer..nak cerita sikit kes puasa tahun lepas ...walaupun pda awal puasa anak dara aku menangis2 kata lapar, tapi aku kata tahan dulu...aku tak kasi dia makan...ZALIM kan aku..tapi aku terpaksa sbb nk ajar dia berpuasa...lepas 2 minggu puasa dia dh terbiasa ..dah tak menangis2 mintak makan lagi...TAPI!!!! ( " Mama kakak puasa 30 hari baju raya kakak pun nk 30 jugak") Haa!!! ambik kooo....tu cerita thn lepas...OK...berbalik pada agar2 coklat aku tadi..tang bunga tu aku kasi perisa strawberry...tang daun tu plak aku kasi perisa tebu...dah tu jer perisa yag aku ada....tapi daun tu tak berapa hijau plaknyer...tenggelam dek warna coklat...mungkin tu daun muda kot....apa2hal...balun jelah......janji ank aku hepy.....ok lah, slamat berbuka....

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget