Thursday, August 12, 2010

Kek pertunangan.....



Ini gambar kek tunang adik yg aku buatkan pada bulan Jun aritu, baru skrng berkesempatan uploadkan gambarnye....sbnrnye warna kek ni dah lari dari tema skit...hehehe...spatutnya warna coklat & kuning ( Request dari mak aku)...tapi dek kerana kesilapan teknikal di bahagian pendengaran...maka jadilah tema hijau kuning...cam team kedah plk dah...kih..kih..kih...( Mak kata " La dah jadi boleh jerrrr...") Sebenarnya aku tk pernah buat kek dngn icing fondant... nilah 1st time buat...pastu buat utk hantaran plk tu...aku nekad jer buat fondant ni sbb dh lama sngt teringin nk cuba tapi bahan asyik tak cukup ...kali ni aku tak kira .. nk try jgk jadi ke tak jadi blakang cerita..dalamnya plak aku buatkan kek cklat......korang tau apa yg dah terjadi????!!!!....sbnrnyer......fondant yg aku buat tu "Menjadiiii" Fuh!!! nasib baik mnjadi,kalau tak meroyan aku dibuatnyer.. tapi berpeluh gak nak menyiapkan, maklumlah budak baru blajar, pastu plak blajar tanpa guru...huk huk huk...kesiannnnnnn.........walaupun tak der guru tapi nilah hasilnya.....ok tak??...Adik ipar tanya "Kak Hdbag ni brand apa...?" aku kata " Ni keluaran terbaru tak de lg dalam pasaran...brand pun tak sempat letak lagi..." (Kih.kih..kih...mcm brand kedai 2 hinggit jek aku rasa..).agk2 brapa markah boleh dpt....Tapi gambar tak begitu menyerlah sbb guna camera hdphone je....( hehehe.....hdphone plak nk disalahkan...kalau memang tak lawa tu mngaku jelah....) apapun aku puas hati sbb dah dapat cuba buat fondant...ok..stakat ni je dulu bye..bye..

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget